EDUvirtualEXPO este un târg de studii in străinătate ce aduce împreună universități de top din toată lumea. Târgurile virtuale funcționează la fel ca târgurile în persoană unde universitățile expozante au standuri pe care poți să le vizitezi, unde poți să găsești informații detaliate despre programele lor și chiar poți să porți o convorbire live, pe chat, cu reprezentanții instituției!

Ora evenimentului

EDUvirtualEXPO va dura 12 ore de la 15:00 (GMT-0) la 3:00 (GMT-0), dar școlile și universitățile din diferite țări vor fi disponibile online la ore diferite.

Vezi programul mai jos:

De la 23:00 la 3:00 / ziua următoate

Peste 100 de școli si universități din toată lumea:

Se incarca

Primește sfaturi despre tot ce ai nevoie să știi înainte de experiența ta din străinatate

Şcoli și universități

Conversează live cu reprezentanții universităților din comfortul case tale.

Costuri

Află tot ce trebuie să știi despre costurile legate de studiile în străinătate și cum, în anumite situații, ele pot fi reduse.

O varietate largă de programe

Găsește cele man bune programe disponibile pentru tine care se potrivesc cu planurile tale.

Destinații

Descoperă avantajele ce vin odată cu studiul și traiul in peste 100 de destinații din întreaga lume.

Cazare

Învață despre diferitele posibilități de cazare și costurile lor

Vize

Strânge informații prețioase de la oficiali ai ambasadelor despre tipurile de vize și cum să o alegi pe cea potrivită ție.

Ce spun studenţii din întreagă lume despre experienţele lor în străinătate?

Brazilia

”Experienţă mea internaţională printr-un program de studiu în străinătate în Brazilia a fost fantastică. Fiind direct expus culturii, limbii şi obiceiurilor ţării, m-au ajutat să obţin o intetelegere mai aprofundată a Braziliei şi să îmi îmbunătăţesc abilităţile de comunicare în Portugheză. Înainte de a ţări în Brazilia îmi lipsea înţelegerea pragmatică a posibilităţilor care apar pentru cei care nu au încercat doar să vorbească limba dar să îşi şi facă prieteni şi să construiască relaţii cu Brazilienii. Programele de studii în străinătate prezintă oportunităţi incredibile iar cei care se gândesc să participe ar trebui să profite la maxim.”

Canada

"anada e incredibilă! Am petrecut 6 luni în Vancouver să îmi îmbunătăţesc limba Engleză şi am experimentat un loc superb, ospitalier şi liniştit. Ţară combină toate lucrurile bune pe care le poţi găsi într-un program de schimb de experienţe. Transportul public este extraordinar şi tot timpul au loc evenimente şi activităţi organizate de municipalitate. În timpul şederii mele în Canada, am avut şansă să cunosc oameni din toată lumea, să explorez cele mai frumoase locuri şi peisaje pe care le-am văzut vreodată şi să experiementez cum e să trăieşti în unul dintre cele mai agreabile oraşe din lume. A fost fantastic!

Statele Unite

”Studiind un Master în Colorado, Statele Unite a fost o experienţă superbă! M-a ajutat în carieră mea în învăţământ prin faputl că am putut să absorb şi să învăţ diferite tehnici folosite în Statele Unite. În timpul experienţei mele am ascultat şi observat punctul de vedere al altor oameni, fapt care m-a ajutat să îmi dezvolt gândirea critică în multe subiecte de studiu. Am legat prietenii care vor dăinui mulţi ani şi nu aş da amintirile pe nimic. Sunt fericită că am făcut pasul de a studia în străinătate pentru că m-a făcut o persoană mai puternică."

Mexic

”Cauţi să studiezi în străinătate? S-ar putea să fie una dintre cele mai grele decizii pe care vei fi nevoit să le iei pentru că există atâtea locuri frumoase. Nu voi regretă niciodată că am ales Mexic, ţară cu cea mai delicioasă mâncare pe am gustat-o vreodată şi cu o lista interminabilă de activităţi turistice. Am călătorit de la nord la sud, am vizitat plaje, ruine arheologice, comunităţi indigene şi oraşe moderne. Totodată, am avut prilejul de a studia la una dintre cele mai bune universtiati din ţară. Pentru toate aceste motive, pot să spun că a fost una dintre cele mai complete experienţe din viaţă mea. Deci, dacă vrei să vizitezi locuri incredibile, să înveţi despre America Latină, şi să încerci mâncare nouă şi delicioasă, atunci Mexic e locul pentru ţine. Nu ezită! Orice student trebuie să meargă într-un schimb de experienţe”

Chile

”Fiind peste hotare este unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care pe poate face un om. Am fost în Chile pentru aproximativ 2 luni şi nu am avut nici un moment în care am regretat decizia. Principalul scop al excursiei mele a fost să fac o schimbare în pediatrie dar am învăţat mai mult decât atât. Fiind departe de faimile, experimentând diferite activităţi zilnice, folosind un alt sistem de trăi şi convieţuire, motivându-te să faci lucruri pe care nu le aveai în plan, toate aceste aspecte te ajute să găseşti unelte noi pentru a deveni independenţa. Am întâlnit provocări ce m-au ajutat să cresc în multe aspecte în timp ce puteam să mă bucur de locuri superbe şi nemaiîntâlnite."

Anglia

”Studiind Engleză în Londra a fost o experienţă excepţională, extraordinară, de neuitat şi incomparabilă cu nimic din ce am făcut până acum. Fără îndoială, Londra, este locul ideal pentru a-ţi îmbunătăţi limba Engleză în timp ce te bucuri de timpul liber umplut cu atât de multe activităţi pe care oraşul le oferă. Unele dintre ele chiar sunt pe gratis. Acest hub multicultural îţi permite să înveţi o mare varietate de tradiţii şi culturi din toată lumea. Din adâncul inimii, recomand să studiaţi Engleză în acest oraş extraordinar. Va asigur că studiul în Londra, va schimbă modul în care percepeţi Engleză"

Franta

”În timpul celui de-al doilea semestru din 2015 am avut una dintre cele mai frumoase călătorii din viaţă mea până acum; am avut plăcerea de a studia un semesteru la Universitatea din Bordeaux, în Franţa. Pe lângă efortul de a mă obişnui cu limba, am avut posibilitatea de a explora oraşul. Prin Bordeaux trece răul Le Garonne care creează un super mediu pentru studenţi şi oameni tineri. Cu străzile pline de baruri, puburi şi restaurante, am avut sansas să gust unele dintre cele mai bune vinuri din lume. În interiorul oraşului mă mişcăm foarte uşor dintr-un loc în altul cu ajutorul tramvaiului sau chiar a unei biciclete. Unul dintre locurile magice este, Le mirror d'eau, în centrul orasuli, un loc perfect pentru picnic (modul tradiţional Francez de a mânca prânzul). Biserica oraşului este una dintre cele mai frumoase pe care le-am văzut şi se numeşte Notre Dame, la fel că celebra biserica din Paris.”

Germania

”Am petrecut 7 ani studiind în Germania în timpul liceului. Deşi Germană nu e o limba a lumii, ţară are foarte multe de oferit studenţilor străini: educaţie de clasa mondială (fiţi pregătiţi să munciţi din greu), un incredibil patrimoniu cultural, un stil de viaţă sănătos (pedalând la lucru sau la facultate e o modalitate preferată de deplasare) şi mâncare bună"

Olanda

”Pentru mine, faptul că am călătorit în Olanda printr-un program de schimb de experienţe, nu a fost doar o problema de a învaţă o cultură diferită, ci şi de a întâlni oameni extraordinari şi de a mă descoperi pe mine însumi. Cea mai preţioasă lecţie pe care am învăţat-o a fost să mă uit la ceea ce înseamnă viaţă defapt, dezvăluind visele tuturor oamenilor din jurul lumii pe care i-am întâlnit."

Spnia

”În timpul primului semestru din 2015, am făcut 6 luni de schimb de experienţe în Alcoy, Spania. Este un oraş mic, situat între Alicante şi Valencia dar care are o universitate bună şi peisaje superbe, mai ales pentru cei pasionaţi de drumeţii. Valecia este de asemenea un oraş extraordinar. Nu rataţi paella şi Muzeul Artelor şi al Ştiinţelor. M-am bucurat de timpul petrecut în Spania din mai multe motive: ritmul de viaţă este diferită faţă de Franţa, oamenii pe care i-am întâlnit au fost foarte primitori şi La Siesta (somnul de după-amiază) este obligatoriu!"

Italy

”În ultima luna, am avut deosebită plăcere să studiez limba Italiană în minunatul oraş, Milano. Recunoscut că şi capital mondială pentru design şi modă, este de asemenea locul ideal pentru un student să înveţe limba şi cultură Italiană. Străzile sunt pline de baruri, cafenele, magazine şi restaurante, fapt care face aplicarea în viaţă de zi cu zi a limbii, foarte uşoară. Că să mă schimb atmosfera, de multe ori citeam, facem exerciţii, sau mă plimbam printr-unul dintre numeroasele parcuri publice. Din inima oraşului, tot ce trebuie vizitat, se află la o scurtă distanţă de mers pe jos. Pentru călătorii mai lungi, un sistem de metrou bine pus la punct, te ajută să te deplasezi foarte uşor. Mi-a plăcut în special “Museo nazionale della Scienza e della Tecnologia”, cel mai mare muzeu de ştiinţă şi tehnologie din Italia, dedicat marelui inventator italian, Leonardo da Vinci”

Africa de Sud

”Cape Town am venit! Aşa a început aventură mea în Africa de Sud. Pe lângă faptul că este o destinaţie mai ieftină pentru a învaţă Engleză, în comparaţie cu celalalte destinaţii cunoscute în lume, Africa de Sud oferă o multitudine de frumuseţi naturale şi surprize celor care decid să trăiască acolo. Sud-africanii sunt unii dintre cei mai prietenoşi oameni pe care i-am întâlnit. M-am simţit că acasă când am ajuns pentru prima dată acolo. A fost într-adevăr o experienţă incredibilă. În timpul şederii mele acolo, am avut şansă să explorez foarte multe locuri frumoase, să practic unele sporturi locale şi să gust mâncare şi băuturi tipice din Africa de Sud. Din cele foarte multe atracţii din Cape Town, recomand cu desăvârşire, The Lion's Head, Table Mountains şi The Long Street!”

Rusia

”Se spune că pe măsură ce călătoreşti mai mult, cu atât eşti mai aproape de ţine însuţi şi trebuie să spun cu siguranţă că aşa e după ce am călătorit din Columbia în Rusia pentru a mă oferi voluntară într-un program. Ieşind din zona mea de comfort, impingandu-mi limitele proprii pentru a înţelege cum funcţionează minitile şi culturile altor oameni, a fost un fapt care mi-a schimbat viaţă. Puneţi asta împreună cu vizitatul de locuri cu o mare semnificaţie istorică precum Piaţă Roşie din Moscova sau Palatul Iernii din Sankt Petersburg, şi va rezultă o experienţă unică în viaţă. Întotdeauna mi-a plăcut să călătoresc, iar cele 6 săptămâni în Rusia, m-au făcut să mă îndrăgostesc nu doar de călătorii dar şi de oamenii pe care i-am cunoscut în calea mea. I cunoscut oameni superbi şi talentaţi din India, Lituania, Hong Kong, Mexic şi alrea regiuni ale Rusiei şi de la fiecare am învăţat câte o lecţie de viaţă foarte importantă pe care o păstrez cu mine şi în ziua de astăzi. Aşa că, dacă mă întrebaţi unde mi-aş investi banii şi timpul, aş răspunde fără ezitare - călătoritul, lucrând să ajut alţi oameni şi văzându-mă în diferite locuri din lume.”

India

”India are foarte multe de oferit în materie de educaţie şi istorie. Deşi experienţă mea în India nu a fost lipsită de peripeţii, am avut de învăţat foarte multe. A trebuit să înfrunt multe probleme cât am stat acolo dar toate aceste experienţe m-au făcut mai puternic. Când văzut lucruri bune dar şi mai puţin plăcute în India, îmi aduceam aminte că sunt de departe mai pregătit pentru aceste lucruri faţă de momentul în care am ajuns aici. Această experienţă m-a învăţat atât de multe."

China

”În anul 2012 am avut parte de o aventură incredibilă în timp ce învăţăm limba Chineză în Beijing, caitala Chinei. Oraşul este învăluit în magie! Printre multitudinea de temple gloriase, sculpturi, şi multe locuri turistice cum ar fi Marele Zid Chinezesc, experienţă e incredibilă. Oamenii din China sunt buni şi au un interes plăcut pentru străini fapt care ne ajută să fim trataţi mai bine. Sunt foarte fericiţi şi mândrii să arate străinilor cultură Chineză şi la rândul lor sunt bucuroşi să afle mai multe despre alte ţări. Pe lângă faptul că e ietin să trăieşti comparativ cu Statele Unite sau unele ţări Europene, ai posibilitatea să înveţi o limba ce este complet diferită faţă de ce ai auzit până atunci. Aceste lucruri şi multe altele, fac din Beijing un loc unde poţi să ai o experienţă pe care nu o vei uită!“

Japonia

”În acest moment îmi scriu Lucrarea de Master în Japonia, locul supranumit Ţară Soarelui-Răsare. În experienţă mea, această ţară este absolut fantastică şi e una dintre cele mai bune destinaţii pentru a studia în străinătate. Limba Engleză este limba principala pentru studiile mele. În viaţă de zi cu zi, trebuie să le folosesc şi Japoneză de baza pe care o ştiu şi limbajul trupului pentru a vorbi cu localnicii. Deşi Engleză nu e foarte populară, până acum nu am întâlnit probleme majore. Japonezii sunt dispuşi să ajute străinii cu bunătate şi ospitalitate. Nu e de mirare că Japonia este cea mai bună destinaţie pentru mine.”

Coreea de Sud

”Să studiez în Coreea de Sud a fost una dintre cele mai bune decizii pe care le-am luat pentru mine. Că studentă la business am vrut să descopăr perspective noi şi să explorez dinamismul pieţelor internaţionale. Faptul că am fost în Coreea m-a ajutat să îmi deschid noi oportunităţi şi mi-a dat încredere să gândesc în moduri neconvenţionale. Mi-am făcut numeroase amintiri, am întâlnit oameni extraordinari, şi am câştigat experienţe de viaţă pe care le voi avea cu mine mereu."

Australia

”Australia e una dintre cele mai frumoase ţări pe care le-am vizitat. Acele peisaje supranaturale şi activităţi antrenante în Australia sunt fără îndoială unele dintre motivele principale pentru că doresc să mă întorc. Am studiat dintr-un institut de limbi în Brisbane şi a fost o experietena foarte bună. Instructorii au fost foarte talentaţi iar şcoală avea foarte multă experienţă în educaţie pentru că a luat fiinţă acum mulţi ani. În timpul şederii mele acolo am avut şansă să cunoscu studenţi din toată lumea şi să învăţ despre culturile lor. Un alt fapt fascinant care face Australia atractivă pentru studetii internaţionali este că studenţii pot lucra în timpul studiilor. Un job part-time te ajută să strângi nişte bani şi în acelaşi timp să îţi îmbunătăţeşti limba Engleză. Am lucrat la o cafenea în oraş după şcoală şi am avut cam o luna timp de călătorit când am fost în Nouă Zeelandă şi alte oraşe din Australia, cu banii câştigaţi prin muncă."

Noua Zeeland

”Studiul în străinătate deschide o altă lume: întâlneşti oameni noi, limbi noi, peisaje noi şi cel mai important o nouă persoană a ta. Timpul pe care îl petreci departe de casă este timpul în care descoperi cealaltă parte a ta de care nici nu ştiai că există. Intrând în al 10-lea meu an în Nouă Zeelandă pot să spun cu încredere că decizia de a mă mută aici a fost una dintre cele mai bune din viaţă mea. Nu învaţă în străinătate că să vezi locuri noi, fă-o că să descoperi mai multe despre tine."

Este șansa ta să iți găsești urmatoarea

Destinație de studii în străinătate

Contactează-ne

Înainte de a ne trimite un mesaj, verifică secţiunea de FAQ de mai jos

Înainte de eveniment
Cum funcţionează evenimentul?

EDUvirtualEXPO este cel mai inteligent târg virtual pentru studii în străinătate din lume. Funcţionează la fel că orice târg în persoană, aducând împreună instituţii educaţionale din foarte multe ţări. În interiorul platformei, fiecare instituţie va avea un stand virtual, plin de informaţii despre campusuri, cursuri, programe, costuri, şi multe altele. Ca student, vei avea posibilitatea să cauţi universităţile în funcţie de preferinţele tale, să le vizitezi standurile, să cauţi informaţii şi cel mai important, să vorbeşti cu ei în direct pe chat şi să le pui toate întrebările pe care le ai.

Am pierdut e-mail-ul în care aveam informaţiile pentru login. Cum pot să primesc altul?

E-mail-ul tău pentru login va fi cel pe care l-ai folosit să te înregistrezi pentru târgul virtual. Dar că să primeşti o nouă parolă, trebuie să dai click pe “am uitat parolă” şi vei primi automat una nouă prin e-mail.

Cum schimb parola?

Dacă doreşti să îţi schimbi parolă te rugăm să acccesezi profilul tău de EDUFINDME.com (Organizatorul oficial al EDUvirtualEXPO) şi apoi alege următorii paşi: Preferinţele mele > Configurarea contului > Parolă > Editare. Aminteşte-ţi că atunci când te-ai înregistrat pentru târgul virtual, ţi-ai creeat automat un cont pe EDUFINDME.com - Cea mai mare reţea socială pentru studii în străinătate din lume.

Nu pot să particip la târgul virtual când începe. Pot să particip mai târziu?

Programul târgului va fi liber şi deschis pentru toţi cei înregistraţi. Poţi să te loghezi oricând în timpul târgului şi când e mai convenabil pentru tine. Îţi recomandăm să nu intri în târg prea târziu, că să ai timp să cauţi mai multe instituţii

În timpul evenimentului
Cum pot să caut programe specifice din aria mea de interes?

Din momentul în care ai accesat târgul şi ai intrat în platforma, vei vedea un motor inteligent de căutare. Acesta îţi dă voie să cauţi instituţille în funcţie de preferinţele tale. Poţi să cauţi în funcţie de nume, tipuri de programe, tipuri de cursuri şi/sau locaţii.

După eveniment
Cum pot să păstrez legătură cu o instituţie după ce s-a terminat târgul?

Prin înregistrarea la EDUvirtualEXPO, ţi-ai creeat automat un cont pe EDUFINDME.com (Cea mai mare reţea socială pentru studii în străinătate din lume). Pe EDUFINDME.com, poţi să vezi, să cauţi şi să contactezi toate instituţiile pe care le-ai întâlnit la târgul virtual şi foarte multe altele. Informaţia de login pentru EDUFINDME.com va fi aceeaşi că pentru EDUvirtualEXPO.